Biljarten

(coördinator Dick Flach en Jac Hultermans)

Onder de vele activiteiten van de KBO in Het Punt, wordt er onder andere gebiljart. Er staan twee mooie biljarttafels. Er zijn ca.25 leden die oefenen en hun wedstrijden spelen. Op maandag- en dinsdagmiddag wordt van september tot begin maart de onderlinge competitie gespeeld. Dat zijn 23 wedstrijden. Daarnaast wordt er ook met twee teams in de regio West Brabant gespeeld dat zijn ca. 34 wedstrijden. De thuiswedstrijden worden hiervan op donderdagmiddag gespeeld. Ook wordt al jaren voor de Osterloh Bokaal gespeeld. Dat is een toernooi tussen de 5 kerngemeenten van Halderberge. Dat was nog een initiatief van oud-burgemeester Osterloh. Dus mogelijkheden volop voor de biljartliefhebbers. Er is koffie en genoeg andere drankjes. Je bent van huis, je bent onder de mensen, je hebt wel eens een ander praatje en je doet het graag. Als u geïnteresseerd bent, man of vrouw, kom dan eens vrijblijvend kijken. Er is elke middag wel iemand aan het biljarten tussen 13.00 uur en 16.00 uur. Behalve op woensdagmiddag op de oneven weken want dan is er bingo.