Lidmaatschap een goede zaak

Na het lezen van de informatie bent u ervan overtuigd dat het lidmaatschap van de KBO-afdeling Hoeven een goede zaak is.
Het draagt bij aan:

• het opkomen voor de belangen van de senioren in woonkern Hoeven van de gemeente Halderberge;
  • de mogelijkheid tot het langer zelfstandig en zelfredzaam te kunnen blijven functioneren in de samenleving met behoud van regie over eigen leven;
  • de mogelijkheid tot het actief deel kunnen nemen aan sociaal culturele activiteiten.

Contributie

Jaarlijks wordt de contributie vastgesteld door het hoogste besluitvormend orgaan van de KBO-afdeling Hoeven de ´Algemene Ledenvergadering Voor het verenigingsjaar 2024 is de contributie vastgesteld op € 26,- per lid / jaar.

• Uw gegevens

• Het lidmaatschap geldt per persoon

• Doorlopende machtiging

• voor contributie en deelname KBO-Hoeven activiteiten

Contributie 2020 is €25,00 per lid / per jaar. (Dit kan jaarlijks door de algemene ledenvergadering aangepast worden)
  • aan KBO-Hoeven

Incassant ID: NL82ZZZ01112780000 (d.d. 19-06-2013)
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.